vineri, 13 aprilie 2012

Review corector Rimmel Wake me up

Buna fetelor!

Mi-am achizitionat acum ceva vreme corectorul Wake me up de la Rimmel si vreau sa stiti si voi parerea mea despre acest produs.
In primul rand corectorul are 7 ml, un aplicator gen luciu de buze si promite un efect anti-oboseala.
Il folosesc de  ceva vreme si pot spune ca,in linii mari, este adevarat.
Este un corector foarte lejer, destul de fluid, nu se strange in ridurile ochilor si ofera luminozitate.
Nu acopera foarte, foarte bine cearcanele, dar mie imi place.
Pentru un machiaj de zi este perfect...Nu va recomand acest corector pentru cosuri, cred ca este bun doar pentru zona ochilor, cel putin pentru mine.
Concluzia?Este un corector ok, ofera luminozitate asa cum promite, dar, intr-o batalie dreapta cu cel de la Bourjois, ar pierde .Stiu ca este si fond de ten din gama Wake Me Up dar am inteles ca nu este stralucit.
Ca pret este destul de ieftin, nu-mi amintesc exact cat a costat.
Deci fetelor, daca vreti un corector lejer, sa nu incarce si sa fie radiant, optati pentru acest anticearcan!

Va doresc o zi frumoasa!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu