vineri, 22 iunie 2012

Machiaj pentru mireasa 1 (bridal makeup 1)

Buna fetelor,

Mi-eeeeeee cald!!!Mi s-a parut azi cea mai calduroasa zi de pana acum...si...vara de-abia a inceput.
Sincera sa fiu, astept toamna/iarna/primavara cu nerabdare.
Nu ma intelegeti gresit, iubesc vara, sunt nascuta vara, dar ce e prea mult strica.
Nici nu-mi vine sa ma mai machiez pe caldura asta, arunc un pic de anticearcan si putin rimel si good to go.
Deci, dupa o zi intreaga de vizionat tutorialuri pe youtube, va dati seama cu ce chef de machiaje am venit eu de la munca.Arunc geanta, fac un dus, unul din sutele pe care le fac zilnic( planuiesc sa ma mut in cada), iau camera si incep....si aveam atatea idei in cap dar nici una nu-mi iesea.
Pana la urma am realizat un machiaj de mireasa, mai dark asa...
Vreau sa mai fac 2 machiaje pentru mireasa - unul mai deschis si unul mai colorat.
Voi pune niste poze cu ce a iesit si in urmatoarele zile revin cu tutorialul si produsele folosite.
Va pup si o zi racoroasa va doresc!











4 comentarii:

  1. si rochia unde e, putzi... asa ca sa imi fac o imagine mai buna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh putzi nu am avut....voi imprumuta o camasa de noapte alba in lipsa de rochie:D

      Ștergere
  2. foarte dragut si finut este machiajul, iiti sta foarte bine :*:*

    RăspundețiȘtergere