luni, 25 iunie 2012

Review Maybelline One by One


Hello, i'm back!

Din pacate sunt racita rau, de cateva zile....am incercat cu pastile, ceaiuri etc dar degeaba.
Asadar, imbratisez raceala momentan si trec mai departe.
Vreau sa vorbesc azi despre un rimel, luat acum o luna cred, din magazinul C&A( langa Auchan Militari).
Este vorba despre One by One de la Maybelline.
Voi incepe direct cu ceea ce imi place si ceea ce nu imi place pentru ca aberez foarte mult din cauza racelii.:D
Buuuuuuuun....

Likes:
  • pretul - 22 lei, l-am gasit la oferta impreuna cu alte mascara de la maybelline
  • pensula - este huuuuge, cel putin mie asa mi se pare, ofera volum si alungire, separa genele
  • ambalajul gras si colorat :P
Dislikes:
  •  Am rimelul in nuanta Black, dar nu e negrul cel mai negru:D
  • Mi se pare mie sau se scoate foarte greu pensula din tub?
  • La mine dureaza pana se usuca pe gene, nu mult, dar dureaza si asta nu-mi place.



 Concluzia?
 Imi place destul de mult, mai mult decat Maybelline Colossal.

 Mai cumpar acest rimel?
 Eu zic ca da.

 Sfatuiesc si alte fete sa-l incerce?
 Cu siguranta ca da!Este un rimel bun, isi face treaba destul  de bine.

 Pe final puteti vedea si cum se vede pe genele mele (am  aplicat 1 strat jumatate).
 A se scuza fata!:)






                         
                           


Voi ati incercat acest rimel?Care este rimelul vostru preferat?

Va pup si o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu