sâmbătă, 30 iunie 2012

Review Rose Gold from Sleek

Buna,

Sleek blush in rose gold
Azi vorbesc despre un blush care imi place mie mult de tot.
Este vorba despre Rose Gold de la Sleek.
Mi l-am comandat acum o luna si ceva, a costat in jur de 30 lei si a sosit alaturi de alte minunatii de la Sleek.
Am auzit foarte multe comentarii pozitive la adresa acestui blush, deci trebuia sa-l am si eu.
Culoarea este un roz auriu sidefat, perfect pentru seara (parerea mea).
Este destul de pigmentat, iar ambalajul este micut si compact.
Nu cred ca mai ai nevoie de iluminator daca il folosesti, pentru ca ofera o stralucire aurie superba.
Imi place?Foarte mult, dar mai mult pentru seara.
Il recomand?Da.
Asa arata el




Voi il aveti?
Ce parere aveti de acest blush?
Va pup si weekend placut!

4 comentarii:

  1. E superb :X:X Nu-l am, dar e pe wishlist de ceva timp, poate nu mai arunc banii pe prostii si sa-l cumpar, sper sa se vada bine si pe tenul meu foarte deschis la culoare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aranjeaza-ti blogul. Scoate poza din header, inlocuieste-o (pune-o pe orizontala, max width 950px), bannerul din sidebar e prea mare. Micosreaza-l sau inlocuieste-l. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere