joi, 5 iunie 2014

Experienta ILBAH - Curs coafor stilist

Buna,

Nu cred ca este o noutate pentru nimeni ca fac un curs de coafor stilist la Atelierele ILBAH si ca imi place la nebunie!
Probabil si de aceea scriu mai rar pe blog....

Cursul acesta este o realizare foarte mare pentru mine si o experienta minunata!Am cunoscuti oameni deosebiti, oameni uniti si ma intristeaza foarte mult ca il termin.Au fost 6 luni in care am invatat o multime de lucruri, in care am legat prietenii, in care am cunoscut oameni importanti si am mers la evenimente.
Sunt norocoasa ca am un profesor minunat, un om cald, un prieten adevarat...Nu ma plictisesc nicio secunda la curs si asta se datoreaza lui!Sunt norocoasa ca scoala impreuna cu profesorii au organizat tot felul de concursuri si evenimente, oferindu-ne experienta reala a ceea ce se intampla in acest domeniu si stimulandu-ne foarte mult.
Ce sa mai....sunt trista ca se termina in cateva saptamani si putin speriata, dar si entuziasmata de ceea ce va urma.
Sunt curioasa daca sunteti interesati/interesate sa vedeti de-acum pe blog si postari despre par, coafuri, tunsori...
Va las cu cateva poze din micutul meu portofoliu!
Va pup si o seara frumoasa!

Coafura















Tunsoare






Va salutaaaam!




2 comentarii: